Sunday, August 3, 2014

Boleh mati kalau makan panadol!?


Assalamualaikum semua,

        Boleh mati kalau makan panadol? Ye, memang boleh mati kalau dah sampai ajal dan makan panadol tanpa mengikut dos yang ditetapkan. Pengambilan panadol melebihi dos dan diambil secara berterusan memang sangat-sangat merisikokan nyawa! Sebaliknya, kalau diambil mengikut dos yang ditetapkan dan diambil sekali sekala tidaklah ia mendatangkan mudarat sangat walaupun ianya akan tersimpan dalam tubuh anda selama 5 tahun!!! 

Baca label dulu sebelum makan! Kalau boleh elakkan terus daripada makan lagi bagus!!!!

         Panadol ni merupakan sejenis pil penahan sakit atau pembunuh sakit (pain killer). Ia cuma membunuh kesakitan je, bukannya merawat penyakit. Dalam bahasa mudahnye, panadol ni akan menghalang signal kesakitan tu ke otak walaupun penyakit tu sebenarnya tidak dirawat pun oleh panadol ni. Golongan wanita yang belum berkawin biasanya akan makan panadol mentrual untuk atasi masalah senggugut semasa period. Bagi yang kitarannya normal, dan ada masalah senggugut yang teruk mungkin panadol menstrual ni lah sahabat karib semasa period. Mesti risaukan kalau tiap-tiap bulan terpaksa makan benda yang kita tahu boleh merosakkan badan jika diambil secara berterusan. Tak perlulah saya nak masukkan kes-kes yang melibatkan panadol, nanti tak lena pula tidur anda semua. Anda pun tak perlu percaya, anda cuma perlu tanya pokcik atau mokcik google je bila anda rasa anda dah cukup kuat untuk terima kenyataan apakah yang anda telan selama ni. Segalanya di hujung jari.

         Saya ada berita baik untuk anda semua kali ni. Saya nak berkongsi tentang GLA Complex Shaklee. Bukan wanita je, lelaki pun boleh makan. Takkan jadik ya aaa aaawww pun kalau lelaki makan!! Dont worry ye!! Makin sihat ada! InshaAllah!!!  



Iye, InshaAllah berkesan. Masih ragu-ragu? Saya kongsikan testimoni-testimoni untuk anda semua di bawah. 





       Amacam? Percaya ke percaya? Ohhh... Nak tahu GLA Complex ni diperbuat daripada apa? Jangan risau, saya akan kongsikan juga. Saya memang suka memberi dan berkongsi, asal sahaja ia mungkin bermanfaat untuk anda. Saya doakan anda semua sihat, kaya dan berjaya. 



"Hidup anda, anda yang tentukan!!!"

Hayati kisah dan pengalaman sebenar sepasang suami isteri, graduan terbaik universiti luar negara yang berhenti makan gaji dan membina empayar perniagaan mereka pada usia muda. Segala langkah jatuh bangun didedahkan khas untuk anda.


 Klik gambar di untuk ebook free anda!!!




Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
(Call / whatsapp / sms)

0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...