Wednesday, August 13, 2014

Kembali Kurus dengan Sihat dan Selamat!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,

Saya doakan anda semua sihat, kaya dan berjaya kurus macam insan hebat di bawah ni!!!


Master Tuan Haji Mohd Firdaus Mat Saad
(Gambar sebelum dan selepas kurus! Hebat ke hebat?!!)

       Memang sangat-sangat gembira jika kita dapat kembali bentuk tubuh zaman remaja dulu kan! Kalau nak tau kita ni dah tak sama macam zaman remaja dulu cubalah lari pecut 100 Meter, tengok berapa puluh saat yang anda akan catat! Silap haribulan mau seminit baru sampai ke hujung belah sana!

       Master Tuan Haji Mohd Firdaus Mat Saad ni sebelum kurus berat beliau ialah 79.5 kg dengan BMI 27.9. Memanglah berat dan BMI yang kurang ideal. Master Tuan Haji Mohd Firdaus Mat Saad cuma ambil masa 100 hari untuk mendapat berat 68 kg dengan BMI 23.0. Turun 11.5 kg dalam masa hanya 100 hari tanpa perlu menyegalkan otot-otot di gym. Ialahkan bukannya nak bina badan macam Sazali Samad pun kan, cuma nak kurus dengan sihat dan selamat. 


(Boroi, masalah biasa bagi lelaki yang dah berkahwin)

        Apa RAHSIA  Master Tuan Haji Mohd Firdaus Mat Saad? Jom kasi bocor itu rahsia!  Master Tuan Haji Mohd Firdaus Mat Saad hanya mengambil makanan yang berkhasiat pada kuantiti yang betul disamping mengamalkan suplemen Set Kurus Shaklee. Cara hidup juga diubah kepada cara hidup yang lebih sihat. Ialahkan, makanan pun ada makanan yang kurang sihat macam diet soda, pemanis tiruan, perasa tiruan, makanan ringan, makanan segera, yogurt berperisa dan potata chip! Mudah je kan, "Nak Seribu Daya, Tak Nak Seribu Dalih". Betul ke betul? 


(Anda boleh mendapat bentuk badan seperti ini jika terlebih makan makanan segera)

      Saya pun akan mulakan proses pengurangan berat badan untuk mendapatkan berat badan ideal untuk hidup yang lebih sihat! InshaAllah. Saya doakan anda semua sihat, kaya dan berjaya! Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya!


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
 

Hubungi Hayaty untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
Hayaty
Shaklee ID : 1154041
013-2601599 (Call, SMS, WhatsApp)
azmanhayaty@gmail.com


Hayati kisah dan pengalaman sebenar sepasang suami isteri, graduan terbaik universiti luar negara yang berhenti makan gaji dan membina empayar perniagaan mereka pada usia muda. Segala langkah jatuh bangun didedahkan khas untuk anda.


 Klik gambar di untuk ebook free anda!!!


0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...