Monday, August 11, 2014

KOLEKSI SOALAN PERCUBAAN UPSR PERINGKAT NEGERI SATU MALAYSIA

Assalamualaikum dan salam Sejahtera,

Apa khabar semua pembaca blog azmanhayaty?

Saya doakan semoga anda sihat, kaya dan berjaya, diberikan segala kebaikan hidup di dunia dan di akhirat.

Bagi ibu bapa yang ada anak yang bakal menduduki peperiksaan UPSR yang bakal bermula 6 September 2014 ini saya ada sesuatu yang sangat berguna untuk anak tuan puan semua, InshaAllah.



Sebelum tu, saya nak bagi jadual UPSR bagi tahun 2014. 

Berikut adalah link untuk jadual dan panduan peperiksaan UPSR 2014:-

1. Jadual bagi calon biasa
2. Jadual bagi calon bekeperluan khas


Saya pasti apa yang akan saya kongsikan ini sangat-sangat bermanfaat untuk anak tuan puan, anak-anak jiran, anak-anak saudara, dan anak-anak rakan tuan puan.

Semoga, apa yang dikongsikan ini dapat memberi manfaat kepada kita semua.

KOLEKSI SOALAN PERCUBAAN UPSR PERINGKAT NEGERI SATU MALAYSIA

Saya cadangkan gunakan koleksi soalan ini sebagai latih tubi. Soalan-soalan ini biasanya lebih susah daripada soalan UPSR sebenar.

Peluang amat cerah untuk mereka berjaya dengan cemerlang sekiranya soalan-soalan dalam koleksi ini dapat dijawab dengan tepat!


Saya doakan semua pelajar tahun 6 yang bakal menduduki UPSR tahun ini berjaya menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat.






* Sila dapatkan Ebook Rahsia Pelajar Cemerlang di www.rahsiapelajarcemerlang.com . Buku ini ditulis oleh bekas pelajar terbaik lulusan luar negara!

* Saya mohon kongsikanlah entri saya ni dengan seramai mungkin insan di luar sana agar sama-sama mendapat manfaatnya! InshaAllah!



NOTHING IS IMPOSSIBLE!!!


Hayati kisah dan pengalaman sebenar sepasang suami isteri, graduan terbaik universiti luar negara yang berhenti makan gaji dan membina empayar perniagaan mereka pada usia muda. Segala langkah jatuh bangun didedahkan khas untuk anda.


 Klik gambar di untuk ebook free anda!!!

0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...