Wednesday, August 27, 2014

Mak ayah sakit lutut?


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,


Saya doakan kita semua sentiasa sihat, kaya dan bahagia.

Saya nak bercerita tentang kesihatan sendi.

Saya ada mak, saya sayang mak saya. Saya yakin kita semua sayang mak kita.

Saya juga yakin ramai daripada anda semua yang ada mak ayah yang mengalami sakit lutut.

Masalah ini sangat kerap berlaku seiring dengan pertambahan usia kita, mungkin satu hari nanti kita pun

akan ada masalah ni.




Saya yakin juga ramai mak ayah yang akan berkata "Takpelah, dah tua memang macam ni" bila anda bertanyakan masalah lutut mereka.

Apa respon anda? Biarkan sahaja? Sanggupkah?

Rela lihat mak ayah terpaksa solat dengan duduk di atas kerusi tanpa anda sumbangkan sesuatu untuk
membantu mak ayah anda?

Saya cuba berikan yang terbaik untuk mak saya. Saya yakin anda semua juga mahu berikan yang terbaik
untuk mak ayah anda.



Saya mahu berkongsi apa yang saya berikan kepada mak saya dalam usaha saya membantu
memudahkan pergerakan mak saya.

Alhamdullilah, osteomatrik dan advance joint health sangat-sangat membantu pergerakan mak saya.

Kalau dulu jarang, datang ke rumah saya untuk melihat dan bermain-main dengan cucu-cucunya, kini sehari
dua tiga kali datang ke rumah saya.

Tak jauh pun rumah saya, dalam seminit je berjalan kaki.

Kalau pergerakan terhad, perjalanan seminit pun pasti menyeksakan.

Kalau tak percaya takpe, anda cubalah bagi  osteomatrik dan advance joint health untuk mak ayah anda
yang ada masalah sendi.


Siapa lagi nak belikan untuk mereka kalau bukan kita. Duit boleh dicari, sampai bila lagi kita nak tunggu?

Kalau tak kita yang 'dijemput' dahulu, mungkin mereka yang akan 'dijemput' pulang dahulu.

Saya ada kisah seorang sahabat yang pagi tadi ada memberitahu ingin mengambil cuti seminggu untuk
menjaga ayahnya yang uzur.

Namun Allah lebih menyayangi ayah beliau, belah malamnya dapat berita ayah beliau telah kembali ke
rahmatullah.


Cubalah berikan yang terbaik untuk mak ayah kita sementara kita masih diberi peluang oleh Allah.

Osteomatrik dan advance joint health hanyalah perkongsian daripada saya sebab memang saya berikan

osteomatrik dan advance joint health untuk mak saya. Saya berikan produk yang halal, produk yang
menggunakan bahan semulajadi tanpa pengawet, pewarna dan perasa tambahan.


Suka untuk saya kongsikan testimoni-testimoni mereka yang telah berjaya membantu insan tersayang
mendapat semula nikmat anugerah kesihatan yang lebih baik dengan anda semua.


Senarai Testimoni Osteomatrik dan Advance Joint Health:-


Sakit lutut pulih

Sakit lutut pulih

Sakit sendi pulih

Sakit kerana slip disc berkurangan


Sudah sepastinya segala kesembuhan dan kebaikan itu berlaku hanya dengan izin Allah.

Tapi sebagai hamba-Nya, kita mestilah berusaha!


Saya mohon anda semua share entry ni sekiranya ia mungkin bermanfaat kepada rakan-rakan anda.

Terima Kasih.






Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
 (Call / whatsapp / sms)


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bekerja dari rumah?
 

Hubungi Azman / Hayaty untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!



Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
         (Call / whatsapp / sms)           

Hayati kisah dan pengalaman sebenar sepasang suami isteri, graduan terbaik universiti luar negara yang berhenti makan gaji dan membina empayar perniagaan mereka pada usia muda. Segala langkah jatuh bangun didedahkan khas untuk anda.



 Klik gambar di untuk ebook free anda!!!


Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
  (Call / whatsapp / sms)  















0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...