Wednesday, July 16, 2014

Peluang terakhir Ramadhan ini!!!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

         Tak berapa hari lagi nak sambut raya. Ada sebarang perubahan pada Ramadhan kali ini? Atau adakah masih sama seperti Ramadhan sebelumnya? Buat perokok-perokok di luar sana, saya percaya ada yang kurang merokok pada bulan puasa, tapi sayang masih gagal berhenti. 

          Ya, saya tahu bukan mudah nak berhenti merokok. Nak berhenti daripada melakukan perkara yang sudah bertahun-tahun sebati dalam diri. Apa lagi jika tiada sebarang bantuan di ambil untuk mengelakkan atau menggantikan nikotin di dalam tubuh. 

          Izinkan saya berkongsi sekali lagi bagaimana VIVIX mampu membantu anda mengurangkan kebergantungan kepada rokok di dalam kehidupan anda. Ya, saya mengambil VIVIX untuk mengelakkan rasa mengantuk yang terlampau, rasa letih yang terlampau akibat berhenti merokok secara mengejut. Penting untuk saya maklumkan bahawa pengambilan VIVIX yang betul amat penting untuk mengelakkan anda merokok semula selepas berhenti merokok buat beberapa ketika.

         Pengambilan dua sudu VIVIX amat penting untuk memastikan nikmat merokok itu hilang, setiap sedutan akan terasa menyeksakan, dan untuk menghabiskan sebatang rokok umpama mustahil dilakukan!!! Suka untuk saya terangkan apakah itu VIVIX? 



- Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. 

-Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

         VIVIX bukan sahaja mampu membantu perokok berhenti merokok malah terdapat banyak kebaikan VIVIX di dalam meningkatkan tahap kesihatan dan kecantikan manusia. Jom kita lihat testimoni- testimoni dan fakta-fakta di bawah!







          Semoga perkongsian saya kali ini mampu menambah nilai dalam kehidupan insan lain. Untuk berhenti merokok, keazaman yang tinggi amat membantu, tanpa keazaman tidak banyak yang mampu dilakukan. Hidup anda, anda yang tentukan. Saya sekadar berkongsi apa yang saya ada supaya kisah Bryan Lee Curtis tidak lagi berulang. Video Bryan di sini.......





"Setiap tahun 4,000,000 orang meninggal dunia disebabkan rokok, elakkan diri anda menjadi sebahagian daripada statistik!"

Boleh call/sms/whatsapp/pm saya untuk sebarang pertanyaan berkenaan vivix 
dan usaha berhenti rokok. 

Azman: 010-5185 983
Hayaty: 013-260 1599 

0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...