Wednesday, January 21, 2015

Selamatkan duit anda!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Bertemu lagi kita di blog azmanhayaty.

Kali ni saya nak kongsikan satu kisah yang mampu selamatkan ratusan rm anda.

Semoga kisah ini mampu memberi manfaat kepada semua.


Suatu masa dahulu... saya dan isteri ada berbincang nak beli set bersalin daripada syarikat mana untuk kehamilan isteri saya yang ketiga.

Saya ada cadangkan set Shaklee, tapi isteri saya cakap ermm Shaklee dah lama, bagus ke set bersalin Shaklee?

Saya pun diam je lah.

Taknak ye takpe, pilihlah nak set apa nanti kita beli.

Satu hari tu, masa berjalan-jalan di pusat membeli belah terjumpalah satu set bersalin daripada syarikat yang terkenal dengan herba tradisional, nama set bersalin pun macam tradisional.

Ermmm... harga rm250. 
Okaylah kan isteri dah nak, tak kan nak kata tak payah.

Ditakdirkan Allah isteri saya terpaksa dibedah untuk melahirkan anak saya.

Dah berjam-jam, bukaan kecil je. 

Denyutan nadi bayi pun makin lemah kata doktor.

Bahaya kalau dibiarkan.

Akhirnya, isteri saya pun dibedah...

Errmmm baby awak tidur nehhh... 

Aduhai... Kasihannyalah isteri saya, berjam-jam tunggu, rupa-rupanya baby tidur...

Masa dalam pantang saya tengok set bersalin tradisional tu isteri saya tak sentuh pun.

Takde pulak tepek-tepek herba kat dahi.

Eerr... RM250 TU!!!

Takkan taknak guna...

Bila tanya kat isteri, dia cakap bersalin ceaser mana boleh makan atau guna herba-herba tu....

ADOIIIIII..... sayangnye duit!!!!!

Tu satu hal...

Dah bersalin ceaser, hal ikan haruanlah pulak!

Mana ni nak dapat ikan haruan, tanya pakcik gogle jelah kan.

Maklumat di hujung jari.

Alhamdullillah dapat gak ikan haruan. Semoga luka pembedahan isteri cepatlah sembuh.

Tapi kan, lepas dah berekor-ekor ikan haruan di makan pun tak banyak sangatlah beza pada luka pembedahan tu.

Isteri saya nak tunduk pun takut-takut.

Tak boleh jadi ni.

Dah berbulan-bulan pun macam ni juga...

Sekali lagi tanya pakcik gogle...

Terjumpalah post-post berkenaan Shaklee.

Kebetulan masa tu saya tengah cari peluang bisnes.

Alhamdullilah terbaca kisah sorang Master dalam Shaklee berjaya buat jualan rm1,000,000 dalam masa 8 bulan dengan zero marketing cost.

Bagus ni!!!

Sambil belikan supplement untuk isteri boleh buat bisnes sekali.

Saya dan isteri pun join keahlian Shaklee dengan percuma, segala supplement yang perlu saya beli.

Nak berniaga kenalah rasa sendiri produk tu dulu, baru tahu betul ke "Sentiasa Berkesan" yang selalu dok Shaklee canang-canangkan tu?

Alhamdullillah, memang jauh beza isteri saya sebelum dan selepas makan supplement Shaklee.

Luka memang cepat sembuh, badan pun takdelah sakit-sakit lagi.
Masalah sembelit yang dah bertahun-tahun pun sembuh!


Makanya, terbuktilah apa yang Shaklee selalu canangkan tu, "Sentiasa Selamat", "Sentiasa Berkesan", dan "Sentiasa Mesra Alam".


Tuan puan, kekadang kita tak tahu isteri kita tu akan bersalin secara normal atau pembedahan.

Buatlah pilihan yang bijak untuk selamatkan duit anda!

Kalau nak kepastian boleh je whatsapp isteri saya, Puan Nor Hayaty di 013-260 1599.

Semoga post saya kali ni berjaya menyelamatkan duit anda!!!

Saya doakan lebih ramai lelaki di luar sana menyertai saya di dalam perniagaan Shaklee. 

Tak ramai lelaki dalam bisnes Shaklee, kebanyakkannya perempuan. 

Mungkin dalam 100 orang 1 orang je lelaki!!!

Nota: Saya jumpa kisah ikan haruan, saya cadangkan ambillah zinc Shaklee untuk menyembuhkan luka. 

Kisah ikan haruan


0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...