Friday, September 5, 2014

Shaklee di Olak Lempit, Jalan Banting-Dengkil




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,


Alhamdullilah saya masih diberi kesempatan untuk update blog azmanhayaty ni.

Saya doakan kita semua terus sihat, kaya dan berjaya.

Dalam entry sebelum ni saya ada ceritakan kisah memborong produk shaklee untuk dijadikan ready stock dan kisah berjalan-jalan di Sunway Pyramid.

Boleh klik link ni untuk kisah saya dan keluarga ke Sunway Pyramid dan The Pinaccle,

http://azmanhayaty.blogspot.com/2014/09/jalan-jalan-di-pinaccle-dan-sunway.html



Kali ni saya nak war-warkan terutamanya kepada mereka yang menggunakan Jalan Banting-Dengkil bahawa produk Shaklee boleh didapati terus di rumah saya.

Rumah saya dekat mana?

Cer tengok map di bawah, rumah saya yang dalam bulatan merah tu.

Bersebelahan dengan Taman Desa Idaman, dan 500 meter dari Masjid Nurul Huda Olak Lempit, Banting.

Kalau nak datang boleh hubungi saya dulu ye, pastikan produk yang nak dibeli tu ada.




Kenapa saya dok sibuk sangat nak offlinekan business ni?

Sebelum ni asyik dok online jer!!!

Untuk makluman semua produk Shaklee boleh digunakan oleh semua lapisan peringakt umur, daripada kanak-kanak hinggalah ke warga emas.

Adalah tak adil jika saya tidak menyebarkan kebaikan Shaklee kepada mereka yang tidak ada kemudahan internet atau tidak tahu bagaimana mahu menggunakan internet.


Kami di MFMS memang sentiasa diingatkan jika kami mahu berjaya,

KAMI MESTI BANTU RAMAI ORANG LAIN!

Saya berdoa agar Allah berkati usaha saya mengoffline dan mengonlinekan diri ini supaya saya membantu

sebanyak mungkin insan-insan di luar sana!


Jom kita tengok gambar rak Shaklee saya!





Rak yang paling bawah tu produk Shaklee yang saya, isteri dan anak-anak saya makan!


Semoga Allah berkati usaha saya untuk membantu insan lain!

Setakat ni sahaja untuk kali ni, saya doakan sekali lagi anda sihat, kaya, berjaya dan segala usaha anda 

dipermudahkan Allah!




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bekerja dari rumah?
 

Hubungi Azman / Hayaty untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!



Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
         (Call / whatsapp / sms)           

Hayati kisah dan pengalaman sebenar sepasang suami isteri, graduan terbaik universiti luar negara yang berhenti makan gaji dan membina empayar perniagaan mereka pada usia muda. Segala langkah jatuh bangun didedahkan khas untuk anda.



 Klik gambar di untuk ebook free anda!!!


Azman: 010-5185 983 
Hayaty: 013-260 1599 
Call / whatsapp / sms) 



0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...