Thursday, June 26, 2014

Macam Pengantin Baru dengan vivix!!!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua,

Saya nak kongsi kisah bagaimana vivix daripada shaklee mengubah kehidupan rumah tangga saya. Sebelum ni saya ambil vivix untuk bantuan menghilangkan simptom-simptom penarika nikotin selepas saya berhenti merokok. Alhamdullilah, badan saya berasa semakin cergas, rasa mengantuk yang amat sangat dan keletihan melampau juga mampu diatasi dengan mengamalkan dua sudu vivix setiap hari.

Namun yang paling menggembirakan saya ialah hubungan saya dan isteri juga bertambah intim! Gigi bertambah putih, nafas sudah tidak berbau rokok, dan yang paling utama hubungan intim juga telah bertambah-tambah sangat baik!

Alhamdullilah, dengan izin Allah, vivix telah membantu saya berhenti merokok dan telah meningkatkan prestasi hubungan intim. Tenaga semakin bertambah-tambah, tiada masalah untuk melakukan apa juga aktiviti yang diinginkan. Isteri mau hari-hari pun NO PROBLEM!!! Vivix... SANGAT-SANGAT BERBALOI!!!


Dengan Vivix saya dan isteri kini umpama Pengantin Baru!!!




 

TESTIMONI VIVIX



Jangan pentingkan diri anda, berhenti merokok. Fikirkan tentang orang lain, fikirkan tentang pasangan anda.


Boleh call/sms/whatsapp/pm saya untuk sebarang pertanyaan berkenaan vivix dan usaha berhenti rokok. 
Saya sedia berkongsi!!


Azman: 010-5185 983
Hayaty: 013-260 1599 

0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...