Saturday, June 21, 2014

Dah sampai!!!! Alhamdullillah


Semalam produk Shaklee sampai..Bantuan untuk saya menangani symptom penarikan nikotin selepas berhenti merokok! Kenapa saya memilih shaklee untuk insan-insan tersayang dan diri saya sendiri? Sebab 7 perkara dibawah:-

1. Produk Shaklee berasaskan sumber semula jadi yang tulen dan bebas daripada bahan pengawet, tiruan, pemanis, pewarna dan perisa.
2. Setiap bahan diuji dengan kawalan kualiti untuk ketulenan dan bebas daripada bahan berbahaya seperti racun serangga.
3. Setiap ramuan botanikal turut diuji oleh pihak ketiga.
4. Setiap produk mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum secara konsisten.
5. Shaklee mematuhi Good Manufacturing Practice (GMP) piawaian kualiti yang lebih ketat berbanding yang lain.
6. Produk Shaklee terserlah di seluruh dunia dengan membantu para atlet dan angkasawan NASA untuk misi mereka.
7. Produk Shaklee di Malaysia disahkan halal oleh ISA-Islamic Services of America, badan yang diiktiraf Jakim.

Ramadhan nak dekat dah ni.. buat perokok-perokok tegar nilah masa thorrbaaikkk untuk buang terus tabiat merokok -->http://www.mariafirdaus.com.my/2013/11/tips-mudah-untuk-berhenti-merokok.html

Jika saya yang kurang lebih 20 tahun jadi perokok pun boleh berhenti... ANDA JUGA BOLEH!

Boleh PM/Call/SMS/Whatsapp saya di 010-5185 983 untuk dapatkan tips PERCUMA!!!






1 comment:

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...