Thursday, October 16, 2014

Baik tak payah - Perkongsian berita

Kuala Terengganu: "Terima kasih PBNJ, simpan sajalah tiket 100 keping itu". Luahan kecewa itu terbit daripada mulut Setiausaha Agung Persatuan Bolasepak Negeri Terengganu (PBSNT) Arpin Draman selepas gagal mendapat kerjasama Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) untuk membeli 2,000 tiket perlawanan separuh akhir kedua Piala Malaysia antara Johor Darul Ta'zim (Johor DT) dan Terengganu di Stadium Tan Sri Hassan Yunos di Larkin, malam esok.

Setakat semalam, PBNJ cuma mampu memberi peruntukan 100 keping tiket walaupun sudah dua kali rayuan dibuat PBSNT, kata Arpin yang mengaku sekali lagi memohon jasa baik PBNJ dan Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) untuk mendapatkan jumlah tiket yang jauh lebih besar.
"Jika cuma 100 keping saja yang kami dapat daripada PBNJ, saya berpendapat lebih baik persatuan kami tidak membelinya kerana jumlah itu tidak mencukupi untuk 2,000 penyokong pasukan Penyu yang berhasrat bertandang ke Johor Bahru.

"Namun ini cuma pendapat peribadi saya saja kerana mungkin pihak pengurusan tertinggi persatuan masih mahu membeli 100 keping tiket itu supaya tidak mengecewakan segelintir penyokong yang masih bersemangat untuk menyokong pasukan di stadium," katanya.
Menurutnya, PBSNT juga mempunyai maruah yang perlu dijaga dan beliau berharap pengurusan tertinggi PBNJ mengizinkan pembelian lebih banyak tiket lagi.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Pendapat sayalahkan... 

Semangat kesukanan semakin pudar. 

Next time JDT tak boleh marah kalau team tuan rumah cuma peruntukan SATU tiket je untuk penyokong JDT.

Its better right? 

Better than nothing..



0 comments:

Post a Comment

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

Buku percuma untuk anda yang MAHU KURUS DAN SIHAT!!!

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...